But I still haven't found what I'm looking for

Skolan är igång igen!!
Som alla redan vet :P
Och om jag fått någon ny läsare nu under sommaren så vill jag presentera att jag går nu andra året på gymnasiet på en linje som kallas Estitik och media (eller nått sånt heter det :P)
Det är i alla fall en sån där linje där man jobbar mycket med media.
Och jag läser mycket om design och webben och sånt, så förhoppningsvis kommer jag lägga upp en massa roliga saker :D
Som nu ska jag lägga upp tre giffar :D
Hope you like it!! :D
 
 
 
Detta inlägga har som ni kanske fattar inget speciellt syfte xD
Detta är bara för att det är kul och för att jag ska kunna skryta i framtiden xD
 
 
Rubrikens låt: I Still Haven't Found What I'm Looking For- U2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback