12-12-12-12-12

Asså det här är inte riktigt min stil... och jag gillar inte sånna här inlägg igentligen... text saknas....
 
... Så här kan man ju också babbla på... då glömmer man ju vad det var man skulle skriva om från början xD
Det började med att jag skulle skriva om att jag tog typ hundra skärmdumpar när klockan blev 12.12 idag den 12/12 år 2012 xD men sen kom jag på att det var ett så ointressant inlägg att skriva och det kändes mer som om den 12 december 2012 mer är något som man bara "måste" kommentera... och då kom jag på hur trött jag är på måsten... text saknas ...jag ska snart försöka lägga mer tid på bloggen!! :D
 
Jag har en del ideer som jag skulle vilja börja på här!! :D men först MÅSTE jag får bort lite måsten xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback