2012-1995=17!!!!!

Idag var man 17!! Nu kan ingen mobba mig för att jag fortfarande bara är 16 :P
Ne!! Det går inte!
För nu är jag ju för sjutton gubbar 17!
Känns värsta bra för jag har varit ovanligt glad idag också! :D
Ganska passande humör måste jag säga!!
Har typ pratat med alla möjliga! Min lärare kom fram till mig och sa att jag verkade okoncentrerad, men sen så sa hon bara "aja det är bra att ni är glada i alla fall" :D så hon lät oss vara lite okoncentrerade :P
 
Sen är det den här delen av julen som jag gillar! :D
Vakna imorse av att familjen sjunger för mig, äter frukost samtidigt som man kommar på julkalendern och brasan sprakar i spisen!
Det är det här mysiga som jag gillar! Men levande ljus och mörker och SNÖ!!! :D Snön gör alla så glada också! Det är något magiskt med snö!
De här ljusen fick jag av mamma och pappa :D När jag fick dem var de fylda med pengar, nu med skinande ljus som ger mörkret ett mysigt sken.
Sen köpte jag en liten present till mig själv också :P
En väldigt behövlig present
Har gått omkring i converse...
Köpte de på skopunkten för 299 kr.
Gissar la på att de håller där efter...
Men då får det la vara så den här gången, jag blev liksom lite desperat.
De var billiga, snygga och helt okej sköna faktiskt :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback