Vet ni vad??!

Jo!!
Ni behöver inte svara, för jag har inte tänkt att inte berätta det heller så det är lungt :P
Jo..
Idag :D
Så har jag varit inne på MediaMarkt och köpt ett nytt kamera hus!! :D
En Nikon D7000 :D
 
Har inte kunnat testa den ordentligt än, batteriet måste ju ladda. (förhoppningsvis blir det ett nytt inlägg imon!)
Men jag är helt 100 på att den är mycket bättre än mitt förra som jag skarpt tröttnat på...
Mitt lilla D3100 som jag haft i snart 2 år :D
As bra att börja med! precis som han i affären sa när jag köpte den :D
Den är jätte bra för nybörjare men precis som han också sa, så när man börjar bli lite mer erfaren så vill man snabbt byta upp sig ;)
Så ja... nu gjorde jag just det! :D
 
Nu ska den här nya hjälpa mig att bli mer aktiv och bloggen, tillsammans med mitt stativ som jag fick av min mortfar i julklapp!! :D
 

Kommentarer
Postat av: maja

Åååh vad roligt! :D

Svar: Jag vet!! :D yayyy! :D
Olivia Nordberg

2012-12-27 @ 00:15:37
URL: http://lennevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback