Jump into the middle

Jag och Maja fick för ett tag sedan för oss att vi skulle hoppa på våran studsmatta xD
Vilket jag typ aldrig gör...
I vilket fall så tänkte jag bjuda på lite bilder som man får lov att skratta åt ;)
Men eftersom det ska vara naturliga bilder så har jag inte redigerat någon av dem, och om jag ens har laddat in dem i photoshop så är det för att klippa dem :P
 
 
Och om ni inte är så uppmärksamma att ni redan sett detta så kommer jag säga det till er nu
Vi hade likadana kläder på oss xD
Så fult ändå xD
Kolla här:
Linnena köpt vi tillsammans en gång, de är samma model bara olika färger
sen hade vi ganska ljusa shorts båda två, mina i jeans och Majas blå, vit, randiga (också jeans tror jag)
och svarta nylonstrumpor xD
Plus att vi båda hade bikbok tröja ovanpå det (syns inte på bilden) också samma model bara olika färger xD
Grymt snyggt va?

Kommentarer
Postat av: maja

Åååh, grymt! hahahahahah xD

2012-07-07 @ 00:08:03
URL: http://lennevi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback