Jag gråter ba i regnet, super stolt, hon vill veta vad jag tänker

Vad fort man blir bortskämd med vädret asså :S Igår låg jag ute på våran oklippta gräsmatta med en bok framför mig och jag låg till och med på stranden i några timmar... Igår var helt perfekt men nene... nu ska man så klart sitta inne och ute är det sol och regn och molnigt och klart på en och samma gång... vet ju inte vad jag ska hitta på... Tänkte att jag skulle göra en till ljus lykta och även visa hur jag har gjort den men så kom jag på att jag måste ha ett stativ till det... och det har jag inget :/ så det blir till att åka till Ahlséns foto nere i Lerum snart :P
Men just för tillfället är jag ganska syslolös... ska till stallet snart, men min moppe är inne på verkstad så skulle köra mig och ta hundpromenaden i stallet :) Japp thats my life right now xD Så vet ni ;)
 
Och vill ni ha ett bok tips? så kan jag starkt rekomendera Diana Gabaldons romaner om Jamie och Claire :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback