Schools out... For Summer...

Jaha... Det var ettan på gymnasiet det... Kan fortfarande inte fatta att jag faktiskt fick sommarlov idag :P

När det är en sån här ändå ganska speciell dag så tänkter jag ofta "nu ska jag hitta på något kul inlägg till bloggen" Men hur ofta är det som man faktiskt kommer på en sånt där roligt inlägg?
Inte så ofta kan jag berätta :P
Som idag, nu vill jag göra något kul, somrigt inlägg :D istället blir det ett helt menigslöst om hur jag skulle vilja göra ett meningsfullt xD Inte så lyckat xD
Men jag gör så här :P Jag tänkte lägga upp lite gamla biler från året som gått under ettan på gymnasiet :D Det är alltid något att bläddra igenom :D












ja.. det var väll mitt år samanfattat i kanske lite för många bilder :P aja.. jag får la gå in och ända inlägget lite imon när jag är lite piggare ;) (som om det nu kommer hända)

Alla bilderna är helt oredigerade och jag är inte fotograf till alla.


Kommentarer
Postat av: maja

Hahah, jag tycker att det var coola bilder! (bortsett från bilden på mig..) Hah.. x)

Nejmen det är jätteroligt att titta genom bilder som man har tagit och varit med på under året! :D

2012-06-13 @ 00:18:03
URL: http://lennevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback