När Mörkret Faller, Ser Jag Falska Ögon

Idag är jag lite crazy!
Och väldigt glad!!

Igår försökte jag beställa en cape från Ellos.se men så var det något som inte funkade...
Så jag fick inte beställt den.
Och jag tror på att vissa saker är menat att hända också vissa inte.
Så jag tog det helt enkelt som om det inte var meningen att jag skulle ha den capen.
 
Och idag när mamma, brorsorna och jag var inne på Allum hitta jag den här! :D
Det var klart att det inte var meningen att jag skulle ha den capen från Ellos!
Den jag har nu är ju 100 gånger snyggare och 100 gånger mer mig!! :D
Köpt på Cassels för 1499 kr! :D Hitta den dessutom på rea med 50% så egentligen skulle den kostat 2998 kr :P
 
När jag då går omkring här hemma som en häxa, kom mamma på att hon hade en bok om hur man blir en häxa!
Så nästa gång vi träffas kanske jag förvandlar er till grodor om ni inte passar er!! MoHahahaha
 
Rubrikens låt: Ur Balans- Stiftelsen

Kommentarer
Postat av: maja

Jag DÖR vad snygg! Jag vill också ha en sån! :ooo Riktigt fynd ju

Svar: Tack!! :D Jag kan typ inte sluta gå omkring i den xD
Olivia Nordberg

2012-10-29 @ 20:53:04
URL: http://lennevi.blogg.se/
Postat av: Hanna

Säger som Maja, Så hiiiimla snygg ju! :o :D :D

Svar: Tack så mycket!! :D Kan inget annat än säga att jag är nöjd!! xD
Olivia Nordberg

2012-10-29 @ 22:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback