For the Big Time

Har nu varit sjuk i en vecka :(
Börjar tycka lite synd om mig själv om jag ska vara ärlig...
Men nu börjar jag i alla fall känna mig bättre :D
Börjar få tillbaka viljan att göra något :D
 
Mitt i denna sjuk veckan så har jag i alla fall orkat ta de sista bilderna på mitt piano som nu inte är mitt längre
I torsdags så kom det en flyttfirma och hämtade det och nu har jag ingen aning om vart det är någon stanns,
Det ända jag vet är att det inte är dött, och att det antagligen kommer bli mycket lyckligare någon annan stanns som inte är här med mig.
 
 

Jag har väldigt lätt för att bli överdrivet känslosam när det gäller att ge upp något
Men jag saknar faktiskt inte pianot någonting,
Visst var det fint och så men jag älskar verkligen all min nya plats som jag fått nu :D
Jag kan röra mig i rummet!!
Mitt rum har blivit dubbelt så stort :D

Rubrikens låt: Dressed for Success- Roxette

Kommentarer
Postat av: maja

Tjena, vad skönt! :D

Svar: Hehe xD Aa men faktiskt!! :D Är as nöjd!! Vill inte ha in någon mer möbel vill liksom bara ha det så här tomt xD
Olivia Nordberg

2012-09-22 @ 16:26:07
URL: http://lennevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback