I'm Collecting Sunlight, Sunlight for a Rainy Day

Okej jag vet!! Det var nog 10 år sedan jag bloggade nu...
Eller det känns så i alla fall...
och det här är jätte fult när man kommer och ska förklara sig om varför.
Och det är ännu fulare när man först säger att det är fult att förklara sig om varför man inte bloggat men sen gör det ändå :P
 
Men aja... jag är väll ful då ;)
För jag har verkligen inte haft tid att blogga...
Jag har pluggat, varit i Stallet och typ hundra fler saker
var av en del av allt förhoppnigsvis kommer upp snart !! :D
Dock så kankse det tar några dagar för nu har jag gått och blivit sjuk ockås...
så det kan hända att det dröjer ett tag till innan jag har inspiration för att faktiskt göra något...
 
Men nu vet ni i alla fall :P
Men tänkte att jag lägger upp lite av det jag gjort i skolan det senaste :P
Efter som det var typ det som detta allmänt tråkiga inlägg handlar om xD
 
 
En logga för en påhittad klädaffär med inriktning på jeans
Gissa vad affären heter! xD
 
Sen har jag två visitkort också :P Dock ser den andra ut som en inbjudan till ett bröllop eller nått.... :P
 


Är på humör för att bli skrattad åt xD om det nu är möjligt xD men det är okej att skratta åt mig just nu i alla fall så passa på för imorgon kanske jag blir arg istället :P
 
 
 
Rubrikens låt: Collecting Sunlight -Andreas Moe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback