There was a Time

För er som aldrig har varit hemma hos lilla mig så kommer det här inlägget antagligen att bli helt ointressant..
Men jag ser det som så här att "än" så länge så tror jag att alla mina läsare har varit hemma hon mig någon gång.
Så alltså ...
 
När jag vakna imorse så såg inte riktigt min hall ut som den brukar(de)
Det är ett stort hål i golvet!!
Och jag gick ändå upp halv tio, tio idag för det gick inte att sova i allt oväsande.
Då hade mina föräldrar redan hunnit ränsa ut hela hallen på alla ytterkläder som var där förut och sågat ut ett hål i golvet!! :O
Fatta att det kändes som att jag hade sovit bort en hel dag eller något xD
Så här ser det i alla fall ut nu xD
 
Dock var det lite svårt att få en bra helhets bild på det....
Det sitter liksom ett stort plank ivägen (planket har den här lilla oväsentliga funktionen att man inte ska ramla ner...) och sen så är inte hallen så stor att man kan komma tillräckligt långt ifrån...
 
Rubrikens låt: Don't You Worry Child - Swedish House Mafia

Kommentarer
Postat av: maja

HAHAH Tjena! xD

Svar: Hahah xD Hejdå xD
Olivia Nordberg

2012-09-30 @ 20:36:09
URL: http://lennevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback