Bok tips, film tips och litteratur

plugg
plugg
plugg...
 
Har ett stort literatur prov imon som sen fortsätter på fredag
suck...
Imorgon är det om olika literära verk
och på fredag om en enskilld klassiker som vi själva valt.
 
Jag valde Jane Eyre
Som än så länge får ganska höga poäng från mig, lite seg i början...
Men när den väl kom igång blev den riktigt intressant och hoppade högt över mina förväntningar, det skrivs som mystiska saker så att när väl svaren till allt kommer fram så uppstår den där "ahaaa" känslan när man fattar hur allt hänger ihop
Gillar man "ahaaa" ögonblick så kan jag varmt rekomendera den!
 
Har även gjorts en film på den som jag är väldigt sugen på att se :P
Men mitt i detta pluggande kan man ju alltid muntra upp sig med en STOR mugg te! :D
Men strax efter att jag burit ner teet så kom min moster och skulle hämta hem sin lilla hund som vi passar i två dagar.
Där emellan hann mitt te svalna och jag fick klunka i mig det i stället så att det inte skulle bli för kallt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback