Love You Forever!

Det här är så svårt att fatta!
Att du aldrig kommer att komma tillbaka till oss!
Jag fick inte ens säga hejdå, hur ska jag då fatta?!
Jag kunde inte ens göra denna bilden sorglig, för du var alltid så glad!
Inte kan jag ta bort den glädjen och det kan absolut inte vara det sista jag gör!
Bilden ser dessutom väldigt amatör mässig ut men det var sån du var!
Aldrig amatörmässig!! Men du var hoppsan hejsan! :D
Du var tokig och lite knasig! Och så genomgod!!
 
Jag är inte bra med ord...
men tro mig när jag säger att det gör ont! och jag saknar dig!! Att jag väntar på det ögonblicket då någon kommer säga att det blev ett missförstånd och att du visst kommer komma hem!!

Kommentarer
Postat av: maja

NÄEJ! ZORRO!! D: Vad sjutton hände där?! Jag hörde om vad som hade hänt, men hur I HELA FRIDEN blev det så här?!?!?!?! D:<3 Usch vad hemskt, uschuschusch! DDD:

Svar: Zorro!!!! <3
Olivia Nordberg

2013-02-04 @ 16:03:11
URL: http://lennevi.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åååh va hemskt!!! D: Stackars, stackars er! :( <3

Svar: :(
Olivia Nordberg

2013-02-04 @ 17:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback