År 2012

Jaha... då får man väll inte annat än välkommna år 2013 :D
Och kan man tänka sig xD
Vi överlevde december 2012 xD Jorden gick inte under i alla fall :P

Jag har ett nyårs löfte nu som involverar er!
Jag ska bli mer aktiv på min blogg! Nu har ni detta inlägg som bevis om jag inte lyckas hålla mitt löfte! :P
 
Snabbt då...
Vad har hänt under 2012?
 
I Januari 2012 började jag övningsköra :D (bilden som ni ser är inte från januari)
Den 21 Februari fick vi hem våran nya soffa! :D
Inget man tänkter på längre att vi inte hade en soffa innan dess :P
Men nu när man kollar tillbaka så kommer man på alla de där små detaljerna ;)
Den 16 April fick Beauty gå ut i stora hagen igen efter en låååååång hält period... :D
Den 17 maj öppnade jag denna "nya" bloggen! :D
Jag bytte från mitt gamla blogg namn till mitt nya :P
Vi gjorde våran flashmob i våras också ! Den där vi lyfte bilen!
Vi ver också i gräfsnäs och kolla på riddarspel! Det var där jag fick ideen till min tegelvägg! :D
Sen var ju en av absoluta höjdpunkterna på hela året! :D
ITALIEN! :D Inlägg här, här, här, här och här
Vi fick våran trappa! :D
Och sen sist men ABSOLUT inte minst! Min händelserika December där jag inte ens hunnit blogga om allt jag velat blogga om :P
Min tegelvägg blev klar! :D Inlägg här, här och här.
Jag och Hugo flytta ner till våra nya rum! :D Sista från gamla rummet.
Och ingen kan ju glömma mitt lilla hål i väggen som jag lyckades göra med mitt huvud xD
Och så det sista mitt nya kamerahus! :D En Nikon D7000 :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback