Hos mig...

Vet att jag fortsätter tjata om mitt nya rum, men så kom jag på att ni inte sett helheten än :P
Jag har fortfarande inte flyttat ner alla grejor... det är massa kvar.. suck...
Tog i alla fall lite bilder, med dagens sista solstrålar skinande genom fönstret.
Eftersom jag inte har några hyllor än (vet inte heller om jag vill ha några) och jag har inget stopp för dörren.
Har redan fått märke i väggen...
Så gjorde jag en combo!
Jag byggde tre små bokhögar och satten en precis bakom dörren :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så fint!! Jag måste få komma och titta någon dag! :)

Svar: Tackar! :D Klart att du ska få! :D Tänkte att jag får bjuda hit vfr någon gång! :D
Olivia Nordberg

2013-01-02 @ 17:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback