Ta bort stressen med en penna

För några dagar sedan kom jag på en as smart idé!
Jag har typ en sån där känsla om att allt jag gör måste bli klart fort...
Men så kom jag på att allt inte alls måste gå fort ;)
Speciellt inte när man ska rita, är man stressad då så bli resultatet aldrig bra...
Så jag bestämde mig för att sätta mig och rita små, små ringar och få ihop det till en bild
Började med att rita denna den 7 januari och kände mig klar idag.
På den översta ser ni hur mycket jag ritade då och på de två nedre hur mycket jag ritade idag :)
Och huvudsaken med denna övningen för mig var inte att det skulle föreställa något utan att det skulle ta tid,
att jag skulle tänka igenom alla ringar jag ritade och att jag skulle vara nogrann.
Så resultatet blev helt och hållet något plockat ur mitt huvud ;)

Kommentarer
Postat av: maja

Oj vad häftig den blev!

Svar: Tack så mycket!! :D Den var rolig att göra också :D
Olivia Nordberg

2013-01-14 @ 00:38:37
URL: http://lennevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback