Jag kom, jag såg, jag fyndade

Igår var en härlig dag.
Först åka till Gekås Ullared, shoppade loss på både det ena och det andra.
Sen kommer man hem igen och kan börja lämna tillbaka saker.
 
Ni kommer kanske ihåg när jag skrev det här inlägget, om att pappa tagit tillbaka sin gris och att jag då fick låna min kära brors musse pigg :P
Nu har även musse fått återgå hem till sin rätta ägare och inne i mitt rum står nu inte längre något djur och spelar musik för mig utan en helt svart fyrkantig låda.
 
Inte behöver jag heller låna brorsans hörlurar längre, efter att jag sprängde mina första och sen dessutom råka tappa dem i golvet så att det bara blev ljud i ena...
Men nu har jag köpt ett par nya egna som dessutom är mycket bättre än båda de ha haft tidigare :D
De sitter fast, jag tappar de inte, de stänger ute allt annat och de låter även inte ut :D
 
Sen den sista grejen jag inte längre behöver låna från min kära bror som låter mig låna alla hans saker :P
Hans glasögon :P
Jag har lånat hans pilotglasögon hela våren, om inte längre men nu har jag köpt ett par egna :D
Som jag även dessa gillar bättre, och han gillar hans bättre än mina :D
Mer perfekt kan det ju inte bli :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback