Pretty Little Liars

Jag är en av de människor som har väldigt lätt för att fastna i tv-serier.
Men jag fastnar väldigt sällan för de där rikemans serierna, där personerna alltid är gott om pengar,  och även om de inte är rika så bär de ändå flashiga kläder, är alltid sminkade (även när de sover) osv. dessa serierna handlar alltid om problem med pojkvännen/flickvännen, det är även alltid någons föräldrar som separerar (ofta efter att en av dem har varit otrogen).
Den här sortens serier fastnar jag väldigt sällan för,
och det var precis så jag trodde att Pretty Little Liars skulle vara.
 
Men när man sitter där framför TV:n kl 7.30 varje morgon efter jobbet, finns det inte mycket att titta på.
Då fastnade jag för denna serien, även Hugo fastnade. 
 
Nu har vi till och med köpt säsong 1 och 2, så att vi kan se från början i lugn och ro och i bra kvalitee dessutom :P
 
Detta är faktiskt en serie jag kan rekomendera, lite besviken på säsong 1, då den innehåller precis de problemen som ovan nämnda.
Men förutom det, innehåller den hemligheter som man inte kan vänta på att få reda på svaren till.
Jag gillar även hur de lyckas behålla samma hemlighet hemlig så länge utan att de blir långtråkigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback