We Start Real Slow - Part 2

Så nu ska jag äntligen ta tag i nästa inlägg från Italien xD
 
Så klart var vi på stranden måååånga gånger ;) 
Vattet var turkost och typ 25-30 grader varmt och fina sandstränder nästan överallt.
Helt underbart :D
Samma dag som den här bilden togs
var vi i en liten by Trulliland.
Det är en lite by, som folk fortfarande bor i.
Men som har blivit lite av en turistby
Just för de gulliga husen :D
Alla husen är alltså byggda så här från första början
Och högst upp på berget så har de sin kyrka
Vi blev så färsta vi den här lilla byn så vi åkte hit en gång till :D
Så fler bilder från Trulliland kommer :D
 
Som jag nämnde lite kort så ligger Trulli uppe på ett berg
Från vägen så såg man huuur långt som helst.
Då såg jag till att pappa stannade vid en av utkiksplatserna så att jag kunde ta lite bilder
 
Känner att jag inte riktigt vet hur jag ska lägga upp de här inläggen från italien så det blir kanske lite blandat hoppsan hejsan men jag hoppas i alla fall att det inte blir allför rörigt ;)
Ha det gött!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback