We Start Real Slow - Part 3

Nee nu måste jag faktiskt ta tag i det här med inläggen om italien xD
Känner att jag varit väldigt dålig på att blogga det senaste...
Jag har liksom tappat inspirationen...
 
När man tröttnar på värmen så kan man om man vill gå ner och svalka sig i grottorna.
Kanske inte riktigt andledningen till att man besöker just dessa grottor :P
Tanken var att vi skulle gå en engelsk talande guidad tur genom grottorna.
Men vi liksom kom försent så det blev en guidad tur på italienska. :P
Vi förstod ju inte direkt mycket så jag kan inte riktigt säga vad allt gick ut på men och vi fick bara ta kort i en av grottorna sen var kameror förbjudna...
Hade man fått ta bilder genom hela turen så hade detta inlägg antagligen varit överbellamrat med bilder :D
nu blev det ganska bildfattigt istället :/

Kommentarer
Postat av: maja

Oj, coolt! Diggar verkligen spindelnätet! :o

2012-08-20 @ 17:37:31
URL: http://lennevi.blogg.se/
Postat av: Hanna Djerf

Asså har du tagit de här bilderna?!?!?! :O AMAZING! :D

Svar: hehe aa jag snor inga bilder :D they are all mine!! :D Tack! :D
Olivia Nordberg

2012-08-20 @ 21:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback