We Start Real Slow - Part 5

Sista inlägget om Italien tror jag.
Se om jag kan slå till och få det här bra då :P
 
Har ni någon gång sett Ice Road Truckers när de är och kör i Indien uppe i bergen, där vägarna är jätte smala?
Där det ser ut så här...
 
Ungefär så kändes det att åka upp för berget till Trulliland
Inte alls så illa som filmen här ovan visar ;)
Men man fick den känslan när man kör på en smal, smal väg och den plötsligt svänger 180 grader och man ser ingenting om vad som är på andra sidan krönet.

Så andra gången vi åkte upp för berget så satt jag i framsätet med kameran i högsta hugg xD
Då passade jag på att fota de "vanliga" vägarna också :)
Vissa ställen var riktigt mysiga att köra på
 
Det här är på väg upp för berget:
 
Sen är vi uppe på berget:
 
Och sen började klättringen ner från berget:
 
Och med en sista bild säger jag
Hej då Italien
Hej då Brindisi
Hej då Värmen
Hej då Solen
Hej då krokiga vägar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback