You can be the king kong banging on your chest

Igår var jag och mamma i jonsered på Östhjälpen som är en secondhand affär där pengarna går som välgörenhet i rumänien tror jag att det var.
Det fanns massa fina saker där!
Dit kommer jag garanterat gå fler gånger!
Och det roliga var att det var massa folk där i alla åldrar!
Det var inte bara massa pensionärer som man kan tänka sig dras till sånna ställen.
I alla fall...
Så köpte jag den här kistan för 20:-
 
Även om jag tycker den är as snygg och jag älskar den...
så vet jag inte riktigt vad jag ska ha i den :/
Någon med ett gott hjärta som känner att de vill ge mig några idéer om vad man kan ha i en liten kista?
 
 
Rubrikens låt: Hall of Fame feat. will.i.am - The Script

Kommentarer
Postat av: maja

Cool! Hur stor är den? Jag tycker att det ser ut som att den är perfekt att lägga smycken i. Så blir det en skattkista c:

Svar: den hade varit toppen till det om den var lite större :/ Men kanske att det blir smycken i den i alla fall :D
Olivia Nordberg

2012-08-26 @ 21:55:45
URL: http://lennevi.blogg.se/
Postat av: Hanna Djerf

SNyggaste eveeer!!! :O håller med maja, smycken är den nog perfekt till! (gillar också östhjälpen, hittade en superfin ram där för bara några veckor sen (: )

Svar: Tack!! :D Aa östhjälpen är faktiskt awsome!! :D
Olivia Nordberg

2012-08-31 @ 17:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback