Det var ju inte det jag ville skulle hända...

Ni ser det här lilla fina hålet i min vägg...
Vet ni vad som orsakade det?
Jo...
En ganska pinsam historia egentligen xD
En ganska kort historia också faktiskt.
Det är mitt huvud som orsakade detta fina ojämna hål i min vägg xD
Jag gick baklänges och snubbla på min pilatesboll....
Och självklart skulle detta hända igår kväll när alla hade gått och lagt sig,
så att mamma och pappa kommer springande och undrar vad det var som brakade xD
Så jaa ... xD Nu har jag lite ont i mitt bakhuvud och min hand gör ont xD
 
Men aa... Mysig lucia på er alla :D
 

Kommentarer
Postat av: maja

Förlåt men det verkar väldigt roligt, satt och skrattade massa när jag läste om detta vilket jag inte vill vara stolt över. Men det var roligt.. x)

Svar: hahahhahaha xD du är inte ensam om att skratta åt det xD Mamma kunde inte ens sova för att hon inte kunde sluta skratta åt att jag slog sönder väggen med mitt huvud xD
Olivia Nordberg

2012-12-13 @ 19:51:34
URL: http://lennevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback