Klar och hysterisk

Ja efter så där 100 år...
Så är faktiskt min efterlängtade tegelvägg klar!! :D
Det är lite små pill kvar, dörren ska in och så ska det göras fint runt den :D
Men alla stenar är faktiskt på plats!! :D
Är as nöjd!! :D
Gud vilken hysterisk gif!! :S
Ser jag nu... dock är klockan elva på kvällen, jag har inte sovit bra på två veckor och jag har jobbat hela dagen idag så jag orkar bara inte fixa något bättre....
 
Vet ni vad? jag kom på världen idé xD
Ni får det här så länge så ska jag FÖRSÖKA lägga in lite bilder på min vägg imon!! :D
Så...
... to be continued... :P

Kommentarer
Postat av: maja

Åhå så bra det blev! :D

Svar: Den blev awsome!! :D
Olivia Nordberg

2012-12-08 @ 23:59:39
URL: http://lennevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback