We Start Real Slow - Part 1

Igår kom jag hem efter att ha varit i Italien i 10 dagar och i Stockholm i 3 dagar :D
Stockholm är inte så speciellt så det tänker jag inte ens blogga om.
Men Italien däremot :D
Dock så har jag så mycket som jag vill få ur mig om resan så jag tänkte dela upp det i flera inlägg
 
Så det här är bara första som sammanfattar lite var jag varit typ ;)
 
Jag har varit i Brindisi som ligger i södra italien nästan ända nere i klacken på stöveln.
Sen därifrån så har vi åkt på lite utflyckter hit och dit både åt norr, söder och väster
 
Idag har jag även jobbat min första dag ever!
Så om ni förstår så är jag lite trött just nu...
Men resten av inläggen om Italien kommer!
Ha bara lite tålamod ;)
 
 
Dagens rubik låt: Whistle - Flo Rida (Denna låten spelades överallt på alla radiokanaler i Italien)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback