You Will Always Be a Black Star

Det kom en ny häst till Beautys hage igår ( eller aaa... nu är det väll i förrgår...) och gud vad hon är lik Beauty!
Beauty och den nya hästen Urlin har precis samma färg, förutom att Urlin har ett vitt märke i pannan och är lite högre än vad Beauty är.
Men det läskiga är att de verkar nästan likadana till sättet också, väldigt sociala båda två (även om Beautys sociala behov har dämpats lite... vilket jag inte vet om jag ska gilla eller inte...)
 
Men idag (eller nudå igår) så slapp Beauty vara enda hästen på våran lilla uteritt utan den här "lilla" sparven var med också och red i solnedgången ;)
 
Jag fortsätter med min lilla bild safari och visar en bild på Räkan som gärna vill visa upp sig för de grymt snygga tjejerna i hagen bredvid :P
 
Och sist men inte minst i min lilla bild safari genom hästar och hagar visar jag en bild som jag drömt om att ta, jag vet inte hur länge :P
En bild på min lilla betande Beauty (till höger) i solnedgångens ljus ute i nästan det fria.
 
Vet inte vad det här inlägget skulle tjäna till men nu har ni kanske i alla fall fått en liten inblick i hur mysigt det kan vara med häst :D

Kommentarer
Postat av: maja

Ååååh, vad mysigt! Gryyymt fina bilder juuu! :D
Och jag såg den nya hästen! Hah, jag visste inte om jag skulle kalla den beauty först x)

Svar: hehe xD och nu har ju en till häst kommit xD gissa vilken färg xD VIt xD ser as dumt ut xD ser ut som om vi har delat in hästarna beroende på färg xD valakarna är bruna och stona vita och svarta xD
Olivia Nordberg

2012-06-28 @ 14:16:02
URL: http://lennevi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback