Stökigt rum... Stökigt liv....

Har sovit på en bäddmaddrass på golvet i några nätter nu,
Får så ont i ryggen av min säng då den är för mjuk.
Men när man aldrig sover i sängen så blir det en alldelles utmärkt plats att lägga massa grejor
Så efter bara några dagar så ser sängen ut så här!! xD
Mycket snyggt va? xD
Men så kom mamma in i mitt rum idag (efter att jag städat upp allt) och undrade om jag skulle kunna tänka mig att ha ett till skrivbord i mitt rum.
Vi måste nämligen få bort alla saker från källaren nu, så att vi kan få dit en målare.
Så nu ser det ut så här...
Och nu tänkte jag att om några dagar, kanske en vecka så ska jag göra en uppföljare av det här och se om skrivbordet så ser lika kaotiskt ut som min säng efter några dar. xD
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAH jag slår vad om att det kommer göra det! ;D

2012-11-19 @ 16:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback