I may seem crazy Or painfully shy

Nu var det en vecka sedan jag köpte dem och fem dagarna sen jag tog bilderna
Så nu är det bevisat att jag inte är den snabbaste människan på jorden.
Så nu när vi fått det ur världen så kan jag kanske fortsätta :P
 
Förra fredagen (för en vecka) så köpte jag en ring, eller rättare sagt två ringar xD
Jag gick till glitter för att köpa den här nere med ormen som kringlar sig runt ett finger och biter i ett annat.
Men väl där blev jag nästa ännu mer kär i den här uppe :D
En klockring som jag nu har haft på mig hela veckan :D
 
Så så gick det med att bara köpa en ring xD
 
Rubrikens låt: Cut- Plumb

Kommentarer
Postat av: maja

Nej vad cool ringen var! :D

Svar: Tack! :D
Olivia Nordberg

2012-10-19 @ 16:32:26
URL: http://lennevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback