Facebook chattrum

Hade tänkt göra ett inlägg om några frimärken som vi jobbat med i skolan...
Men så kom jag på att jag inte kan göra det...
Men då blev jag liksom lite besviken att jag inte kunde blogga helt plötsligt,
så jag gör ett inlägg om hur jag inte kunde blogga om det jag ville och så lägger jag in en annan uppgift vi hade i skolan.
Nämnligen mitt monogram :P

Inte riktigt vad jag tänkte det här inlägget skulle handla om... men jaa..
Måste säga att jag blev lite besviken där..
Men.. men... får väll försöka komma på något bättre snart :D
 
Rubrikens låt: Haffa Guzz- Lilla Namo

Kommentarer
Postat av: maja

Varför kunde du inte blogga om frimärkena? :c

Svar: för alla bilderna var inte mina :P men så länge som vi bara har de till skolarbete och inte lägger ut de på nätet så är det okej ;) men då kan jag inte ju inte lägga ut dem på min blogg :P
Olivia Nordberg

2012-09-03 @ 19:12:35
URL: http://lennevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback