Mys Måndag

För att göra det lättare att hänga med tar jag resan från början och jobba mig framåt :P
Lågiskt nog börjar vi med Måndag ;P
 
Vi bodde i en liten stuga ute i ingenting...
Skulle nog kunna vara riktigt mysig, men det tycker jag inte att den var tyvärr..
Och den hade nog den minsta toaletten jag sett. (har dock ingen bild...)
Precis innanför dörren var själva toalettsitsen, när man satt på toa fick man luta sig åt vänster (mot dörren) för handfatet var ivägen så man kunde inte sitta rakt. sen hade de knött in en dusch där inne också.
och inte nog med det så kunde man inte gå raklång in genom dörren för ovanför toan precis innanför dörren satt en varmvattenberedare som man slog huvudet i.
 
Tror ni vi spenderade många sekunder där inne?
Det var in, och snabbt som sjutton ut igen!
 
Vad man saknade en fräch toalett med benutrymme efter det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback