En Helt Sjuk Kalender och Ridtur

Ja... Nu sitter jag här i soffan efter en tung dag.
Hade jag varit frisk så hade det inte varit en tung dag alls, men så är inte läget
Är as förkyld och har så ont i halsen... :(
Men...
Jag ska inte säga att jag inte är nöjd med min dag för det är jag absolut!! :D
Jag åkte till skolan trotts att jag knappt orkade stå de 10 min på tågstationen...
Men jag åkte, och jag skrev ut kalendern för 2013 som ska hänga i stallet!! :D
 
 Klicka på bilderna för större :)
 
Den här är jag faktiskt as nöjd med! och den ser så bra ut i pappersform!! :D
 
Min fortsatta nöjda dag
Efter skolan åkte jag till stallet (på moppe- det var kallt och halt)
hade inte tänkt att rida men gjorde det ändå- bara 15 min men ändå :D
 
De här två sakerna gjorde min dag lite ljusare! :D En utskriven kalender och en oplanerad ridtur! :D
Allt går bara man vill!! :D
 

 
 

Kommentarer
Postat av: maja

Åhå, vad snygg den blev!

Svar: Tack så mycket!! :D Blev as nöjd själv också!! :D och den är så mycket snyggare i pappersform!! xD
Olivia Nordberg

2013-02-01 @ 21:53:11
URL: http://lennevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback