Hält utredning på G- igen

Proppar min häst full med smärtstillande och antiinflammatoriskt...
Alltid lika kul... :/
I Tisdags red jag och kände att något inte var rätt... Frågade pappa om man kunde se något, vilket han inte gjorde så jag gick igenom mitt lilla träningspass i alla fall.
varför lyssna jag inte på mig själv när jag märkte att något var fel? suck...
 
Onsdagen kom och jag skulle ha träning för min instruktör... Hon sa direkt. "Stop! hon är halt" 
Så det träningspasset blev på 5 min eller nått :P
Torsdag kom och veterinären skulle dit och vaccinera några hästar i stallet (Beauty en av dem) Vi bad henne kolla lite på henne. Även hon sa att hon är halt på höger bak och ömmar uppe i korset (bakre delen av ryggen).
Hon skrev ut lite metakam (lite som ipren för hästen) till oss som hon nu ska få i en vecka. Plus vila...
Blir hon inte bra efter det då får vi lasta henne igen, brukar ta så där tre timmar... :/ kul
köra henne till kliniken och gå på hältutredning...
MEN DET SKA VI INTE GÖRA!! :D
 
Bilden är från förra året när hon efter 5 eller 6 månaders vila fick komma ut i den stora hagen igen
 

Kommentarer
Postat av: maja

Tjena, vad jobbigt ://

2013-02-16 @ 18:54:41
URL: http://lennevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback