Brottning, Drömmar och Lekar

Idag har jag och Ice varit ensama hemma hela dagen!
Mamma släppte in henne i mitt rum i morse,
då ville hon inte sova med mig :P
Ena sekunden var under min säng och attakerade laddsladden till min mobil och dator.
Andra sekunden hängde hon i min tegelvägg eller försökte krypa in i de små hålen
När hon väl somna då var ju jag pigg så då var det jag som inte kunde sova istället ;)
Sen har vi busat runt hela dagen!
Ice kom på en jätte rolig lek!
Om hon är ute i hallen och jamar för full hals, då kommer så småning om Olivia gående och undrar vart lilla Ice skriker om.
Det är då som man kan ligga och lura i något hörn och när Olivia då kommer gående så hoppar man fram och attakerar hennes fötter!! :D
Jätte rolig lek!
 
Men efter en timmas busande är det dags att sova i två timmar.
Då kom vi på att det är väldigt kul att ligga på mattes tangentbord!
Precis där fläkten är, för där är det ju så varmt och skönt!
Vad har vi mer gjort idag min buse och jag..
Jo! vi har drömt oss ut! Suttit i fönstret ett bra tag!
och vi har hängt i min hästsvans som rört på sig när jag gjort situps!
Brottas med mattes väska och skor är så klart och väldigt kul!
Fullt upp hela dagen! Så vi har typ bara haft tid att äta när matte vart på toa :P

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ge mig din katt XP

Svar: neeee!!! xD Hon är min!! :D Du får komma hit och hälsa på istället :P
Olivia Nordberg

2013-01-28 @ 16:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback