Veterinär besök och sims stod på listan

Idag har hon så klart fortsatt att hoppa omkring här hemma :D
Nu på eftermiddagen har hon sovit brevid mig när jag spelat sims, i dataskåpet in under en låda.
Båda de här morgonarna som hon varit här nu har hon ätit frukost med oss :D
Hon har sina matskålar på en byrå precis bredvid vårat matbord så där har hon suttit och ätit med oss :D
 
Idag har hon även varit hos veterinären och fått vaccination och ett chip i nacken.
Vilket hon inte gillade, att åka bil är inte kul, och att få en spruta var inte kul och att sen få en ännu större spruta Var absolut inte kul!
 
Hon fick lite svårt att bestämma sig för vilken mat hon ville ha
torrfoder eller blötfoder... hmm...
Mums! Blötfoder! Vilket bra val jag gjorde! :D
Mätt och belåten, nu kan jag posera framför kameran!
Hur var det du ville jag skulle stå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback