Fiskespö -> Kamera

I onsdags hade Trolle lyckats fjäska med pappa så pass mycket att han gick med på att gå upp till sjön och fiska.
-Det tog honom dock några dagar :P
 
Jag själv är inte så mycket för att fiska... men fiskespöet kan man alltid ersätta med en kamera,
och sen kan man sitta på en sten och bara kolla på.
 
Dock så missade den här fotografen höjdpunkten med hela utflyckten...
Hugo fick fångst och jag missade allt... Hann inte ta en enda liten bild på fisken innan den var i vattnet igen.
Som fotograf var det riktigt dåligt av mig att inte vara på rätt plats vid rätt tidpunkt.
Men som människa var det ändå bra att fisken var nere i vattnet så fort som möjligt.
 
Så lika glad är jag för det med gladast är nog fisken :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback