Innan jobbet

För ett tag sedan när jag åkte till jobbet på morgonen (Jobbar som städerska på en camping och åker dit vid 4.00 tiden på morgonen och är hemma igen vid ca. 6.30) märkte jag två dagar i rad att det stod två jätte stora fåglar på ängen längs med vägen, de var jätte fina där de stod i dimman och det fina ljuset som blir innan solen hunnit gå upp.
 
Den tredje dagen tänkte jag "idag ska jag banne mig ha med kameran och fota dessa fåglar" Men...
Självklart när man har kamerna i högsta hugg och åkte hemifrån ca. 10 min tidigare så står inte fåglarna kvar där längre... suck... :(
Så det blev inga fina bilder på dessa två stora, fina fåglarna i dimman en tidig morgon...
Men jag fick många andra fina bilder med mig hem! :D
Speciellt när jag gick ner sjön också.
 

Kommentarer
Postat av: maja

INNAN jobbet?! Käranån

Svar: haha aa det är ju då det är som finast :P
Olivia Nordberg

2013-07-18 @ 21:07:03
URL: http://lennevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback