Tiden går fort när man har roligt

Asså det är änna sjukt hur fort tiden kan gå egentligen.
Igår var vi och hälsade på mammas jobbakompis, hon hjälper även mig med ridningen.
Hon bor cirkus en timme bort.
Vi var där i sju timmar, under dessa sju timmarna hann vi med en fika, gå till havet och bada, hem igen, grilla, äta, äta glass och åka hem igen.
Det är ju ingenting på sju hela timmar xD
 
Dum som jag var också glömde jag kameran hemma... suck Olivia...
Så det som bjuds på idag är bilder tagna genom bilrutan på vägen hem med min Iphone.
Det var strålade solsken när vi åkte där ifrån så kommer vi in i Göteborg och möts av mörka moln och regndroppar.
Alltid lika kul att vara hemma ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback