Gymnasiet år 2

Hejsan
andra gången jag helt ändrar inriktning på det här inlägget :P
 
Någon mer än jag som skrev matte nationella del B, C & D idag?
 
Hur gick det då?
 
Jo tack för att du frågar!
 
Det gick åt helvete!!
 
Tror ingen man frågat idag har svarat "JO men det gick as bra, är riktigt nöjd faktiskt".
Är det ingen liten själ där ute som känner sig riktigt nöjd? Speak up! i så fall för jag har inte hört talas om er.
 
 
Ska vi vända på inlägget nu tycker ni?
Jo men det gör vi!

Kan ni tänka er att det bara är tre veckor kvar till sommarlov nu?
Jag har svårt att fatta det!
Jag har liksom bara tre uppgifter kvar!! :D
 
Igår var jag och Hugo (min lillebror) ute med hunden på kvällen, klockan var väll 22 eller något.
Och gissa vad!
Det var fortfarande ljust ute! är inte det helt underbart! :D
 
Nu tycker jag vi stannar upp ett tag och bara njuter av denna tanke! See ya!

Kommentarer
Postat av: maja

Herregud ja, mattenationella (!?!!!?!!???!??!!?!?!?)
Jag avlider, jag har ingen som helst känsla av hur det gick! Jag kan bara hoppas att det gick bra och att jag får något bra betyg sen!
Men kvällarna numera är jättesköna! Jag och mamma gick längs stamsjön som var spegelblank med dimma och två simmande svanar. Det håller verkligen på att bli fint!

Svar: Hålla tummarna då alltså :PAa och det är sommarlov snart!! :D
Olivia Nordberg

2013-05-23 @ 22:47:16
URL: http://lennevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback