I will try with a comeback

Hejsan hoppsan!!
Det här inlägget är mest bara en lite notis om att jag faktiskt inte glömt av att denna bloggen existerar!
 
Precis som sist jag bloggade ligger jag på samma plats i soffan med världens förkyldning :(
Sist var det den 3:dje mars nu är det den 6:e maj...fattar ni hur länge sedan det var...? och hur mycket som faktiskt hänt under denna tiden.
 
Men... bara för att jag skriver det här inlägget kan jag inte lova att jag kommer vara tillbaka och blogga varje dag.
För anledningen till att jag inte varit så närvarande här är för att jag har varit väldigt stressad med väldig mycket skolarbete med mera.
och jag är en sådan person som inte kan vara nöjd med vad jag gör om jag inte har gjort mitt bästa. Speciellt när det gäller skolan.
 
Men nu vi att jag inte har gett upp hoppet om den här bloggen! Jag börjar få tillbaka lusten att blogga (pga. stressen har det jag innan tyckt var roligt inte blivit lika kul längre) Så så fort jag fått bort lite arbete och annat shit så är jag back on track!! :D
 
til then! Enjoy those pic and your life!! You only have one ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback