9 timmar ledig tid av helgen

Äntligen är jag klar med mitt plugg denna veckan! :D
Jag blev klar med min körkortsteori igår, överlycklig!
Nu ska jag boka uppkörning på måndag.
 
Och nu precis blev jag klar med min bokpresentation som jag ska redovisa på måndag.
Läste ut boken igår och skrev redovisningen idag, ute i sista sekund mycket eller?
 
Nu har jag 9 timmar kvar på denna helg som ska fyllas med lite farsdag firande hos farmor och farfar
Och sen ska jag till min älskling i stallet, har bara varit i stallet en gång en så länge denna veckan.
Nu hoppas vi på en lättare vecka! :D
 

Kommentarer
Postat av: maja

Åh, härligt!!
Men du är inte så dålig på att planera som jag är... Klockan är nu nästan åtta och jag ska ha skrivit färdigt en essä ikväll. Fyfan hahaah, studier är inte något för mig!

2013-11-10 @ 19:50:22
URL: http://lennevi.blogg.se/
Postat av: maja

Åh, härligt!!
Men du är inte så dålig på att planera som jag är... Klockan är nu nästan åtta och jag ska ha skrivit färdigt en essä ikväll. Fyfan hahaah, studier är inte något för mig!

Svar: hehe keep working girl!! :P Thats the only way ;P
Olivia Nordberg

2013-11-10 @ 19:50:23
URL: http://lennevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback