Glada nyheter med dumma misstag

Glad nyhet!
De har äntligen öppnat min tåg station igen efter renovering.
Så glad blev jag när jag satt på tåget på väg hem och det inte skulle ta mig en och en halv timme hem.
Men jag tänkte inte så långt för självklart ska jag komma precis den tiden där tåget INTE är matchat med någon buss... suck...
 
Det är då man är glad att man har världens bästa mamma som alltid ställer upp när man gör sina såna här fina misstag :D
Jag slapp stå där en halv timme i regnet :D
 
Men mer glada nyheter!! :D
Jag behöver inte längre köra moppe till tåget vare morgon, jag kan ta bussen igen!! :D yayy

Kommentarer
Postat av: maja

Då kan du bussa runt med mig på morgonen!

Svar: jaa det kan jag göra :D
Olivia Nordberg

2013-11-18 @ 22:46:58
URL: http://lennevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback