Inte tuta och kör!

Jag har en plan!
Över hur mitt plugganade inför teoriprovet till körkortet kommer se ut.
Så nu får vi hjälpa mig här för den är tajt.
Så här ser det ut.
 
Idag - 17 nov.
24 nov- nästa söndag ska jag har läst igenom hela boken och skrivit anteckningar till varje sida.
1 dec - ytterligare nästa söndag ska jag ha gjort samma prosedur en gång till.
1-5 dec ska jag utifrån resultaten från de två tidigare veckorna dyka djupare i de kategorier som jag ha svårt för.
5 dec- teori prov
 
Nu håller vi tummarna för att jag klarar detta också, faller denna planeringen så är risken att jag inte får de sista dagarna för att gå igenom sånt jag måste plugga mer på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback