Rörigt minst sagt

För några veckor sedan gjorde jag något väldigt dumt!!
Jag vattnade mitt citron träd, helt utan attt tänka på att krukan faktikst inte är en inne kruka utan en utekruka...
När jag vaknar nästa dag och i morgonstressens anda ska fixa mig inför skolan ser jag att byrån ser lite ovanligt glansig ut..
 
som tur/otur var hade utspänningen gjort att jag inte hade vatten över hela golvet också, men dock så låg båda mina kära kameror på just den byrån, och denna morgon i en vattenpöl...
Första jag gjorde var att ta ur batterierna och bara lägga kamerorna att torka, men det är först idag som jag samlat mod till mig och faktiskt testat om de funka.
 
Det gjorde de!! :D båda två! :D vilken lättnad! :D
 
och så här ser nu mitt skrivbord ut, efter flera veckors enbart pluggande, detta lovet får jag väll städa ordentligt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback