Tjaa... vad tycks?

Det var så länge det tog innan jag totalt tröttna på min lite galna och utanför the comfort zone design.
Nu kör jag på raka motsattsen till den första, en ganska enkel ren stil :D som jag (just nu) gillar 100 gånger bättre än den förra :P
 
Min insperation är hämtad från min tumblr
För någon vecka sedan blev jag lite små kär i hur dessa bilder såg ut tillsammans
Fick as mycket insperation till den här designen då...
Nu har jag bara satt planen i rullning och rullat den i MÅL!!
 
och så kom Mållinjen!
Och sen var allt publiserat och klart :D
 
Kommer kanske att fixa lite till på den utan att göra någon större grej av det :P
Håller på att plugga webutveckling i skolan :D
Är då as kul att öppna kod- och stilmallen!
För jag fattar vad det betyder, och jag förstår hur det ser ut bara genom att kolla på koden!
Så det kommer nog bli lite nya roliga designer med jämna mellanrum xD

Kommentarer
Postat av: maja

Den var fin! :D Och jag blir något avis på dig som får läsa en sån kurs, för det där med stilmallar kan man ju läsa sig blind på.......

Svar: hehe xD eller hur xD ändå har jag läst den kursen i ett halvår nu men det är först nu som jag börjar att fatta xD
Olivia Nordberg

2012-12-01 @ 21:08:50
URL: http://lennevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback