You, You Who Has Smiled When You're in Pain

Kan ni tänka er mig i den här färgen??
 
 
Eller kanske så här??
Vet ni va?
Vad ni än säger om det...
Så finns det inget ni kan göra för att få mig att ändra mig
För det är redan gjort!
Och jag är as nöjd med det!!

Så det här grymt snygga håret som ni ser på dessa bilderna är mitt hår fantastiskt fina hår :P
 
Se jag har till och med bevis på att det är jag!
(dock med dagens tekniker så är det väll inte så mycket till bevis)
 
Så nu tackar jag min grymma frisör som orkar med att bleka mitt tjocka hår xD 
Jag kom nu på att hon även är med i, i alla fall tre senaste inläggen :P
 

Kommentarer
Postat av: maja

Ååååååhhh, det blev så äckligt snyggt! Grymt avundsjuk på hur fint det blev! Det blev verkligen skitsnyggt!

Svar: aa :D Jag är as nöjd!!! :D LÖÖÖV it! :D
Olivia Nordberg

2012-07-07 @ 19:34:48
URL: http://lennevi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback