Fast car


Körde Volvo idag
för första gången! :D Trodde att den skulle vara känsligare och svårare att köra men det var den inte, den var faktiskt lättare att köra :) gillade faktiskt den! :D
Men... jag och mamma är inte alltid de smartaste, det fins ingen magnet på volvon för övningskör-skylten så vi hade en med sugproppar, och vi tänkte inte så långt att man skulle sätta den på insidan av rutan så vi satte den på utsidan och tror ni inte att den trilla av? Klar att den gjorde xD Så jag vet inte hur länge jag körde utan skylt, bilar till och med tutade på mig xD
Det är väll erfarenheter det med antar jag men nästa gång ska jag sätta skylten på insidan av rutan! ;)
Låång text om en skylt jag vet xD Se det som lite brist på något att skriva om :P
Jag upptäckte något annat också när jag körde idag, det är as kul att träna på acceleration, "En gång till" var typ det enda jag sa vända efter vända xD
Testa det! :D åk till en rak sträcka och bara gasa och bromsa xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback