When the morning came I was up before first light

Ni kan inte gissa hur jag såg ut igår xD
Men jag lovar att det var kul att gå omkring så en hel dag :P
 
Background story: Sarah skulle ha en modell till sitt fotoarbete, så valde hon mig! :D As glad! xD
Det var riktigt roligt! Det här gör jag gärna om fler gånger! :D
 
Så alltså med halva ansiktet svart målat, andra halvan vit och mjöl i håret gick jag omkring i skola, i stan och i stallet xD Det är kul att klä ut sig ibland :P
 
 
Rubrikens låt: Be There- Howie Day

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så nice!! Klä ut sig borde man göra oftare!

Måste bara säga att jag gillar den nya designen! Du är så duktig på photoshop!

Svar: haha aa eller hur xD det är ju as roligt!! speciellt när man ser allas miner när de ser en xD
Tack så mycket :D har dock redan tröttnat på den och har en ny design i huvudet som jag bara ska få lite tid till att fixa ihop xD
Olivia Nordberg

2012-11-08 @ 18:26:45
Postat av: maja

Häftigt!!

2012-11-08 @ 18:51:16
URL: http://lennevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback