Sitter och gömmer mig i källaren där ingen kan se mig

14 februari.
Alla vet vad det betyder :P
Medans 2/3 av befolkningen är full av kärlek sitter 1/3 hemma och gömmer sig med neddragna parsienner.
 
Jag tillhör den 1/3. Jag har suttit mitt i källaren där det inte finns några fönster som någon kan kika in genom.
Men jag har inte suttit där av de andledningarna som ni kanske tror.
Fönsterputsaren var här idag xD Alltid lika hemskt!
Pappa låg och sov och märkte ingenting. Jag satt på golvet i källaren med skissblocket i famnen.
Ville inte röra på mig xD det är alltid lika awkward när han kommer xD känner sig som djur i bur xD
Men mitt fönster blev rent! :D men min fina gubbe är borta :(
 
Allt gott för något ont med sig :P
(eller om det var tvärt om kanske)
 

Kärleksfull alla hjärtans dag till er i alla fall!! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback