Sjukt mycket kreativitet, idéer och fint väder

Kan ni tänka er att när det äntligen är sol ute och min hjärna bara inte slutar att producera idéer och sprudlar av kreativitet!!
Nej. Det är då som man ligger i den väldigt obäddade  men en  bredvid sig och kan bara kolla på det vackra vädret genom ett smutsigt ...
Självklart...
 
Tänkte i alla fall måla naglarna i dessa ... lite senare... om jag orkar...
 
Sen... Förut när jag låg i soffan och dega, kom jag på en sak.
Folk säger att för att få fram sin kretivitet så ska de inte kolla så mycket på Tv...
Men när jag satt där förut och kollade på något program (brorsan var bossen över fjärrkontrollen)
Så kom jag på
 
"varför använder aldrig jag mina smycken?"
 Jag har ju en massa smycken och jag tycker det är väldigt snyggt, men jag använder det knappt själv...
Så det kom jag på att jag måste börja med så fort jag blir frisk.
Plus att jag måste skaffa mig en stol.
Man känner sig liksom inte så kreativ med ont i fötterna.
 

Kommentarer
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Jag är likadan, äger massa men använder de inte

Svar: Visst är det tråkigt att man aldrig använder dem?! :O Vi får bli lite bättre på det håller tycker jag ;) Det är ju som sagt så snyggt egentligen! :D
Olivia Nordberg

2013-02-03 @ 12:49:22
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback