Till er med Tumblr

Maja ringde mig i förgår och sa att hennes tumblr tema slutat funka, endless scrolling fungerade inte längre...
Då kollade vi min också...
Men det var samma sak där...
Väldigt dum sak att bli ledsen över men jag blev faktiskt det...
Min tumblr är min största insperationskälla till nästa allt...
Men endless scrollning var ju en del av den...
 
Så nu har jag bytt tema :/
Känner inte riktigt att det är rätt så kommer nog snart byta igen dock...
Men det ser nästan likadant ut :P
Klicka på bilden för att komma till min största insperations källa ;)
 
och som ni ser så är det till och med samma färger som här på bloggen :P
Så om det är någon mer där ute i den stora vida världen som har tumblr och är lite kär i endless scrolling,
kolla era teman så att de fortfarande funkar.
Eller om det är någon som har något tips på en bra tumblr så är jag klart öppen för förslag!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback